Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2007 23:56 - Форумите, кирилицата и правописът.
Автор: shoottokill Категория: Лични дневници   
Прочетен: 349 Коментари: 1 Гласове:
0



1. (ФОРУМИТЕ) Днес, по време на една разходка в парка се замислих за един форум. 359хипхоп.ком. Баннат съм от 6-7 месеца вече, ако не и повече. Б0ли ме. Друга ми е мисълта. Забелязах, че там имаше една тенденция да се пише по изключително малоумен начин. Не ползвам много форуми, български почти не. Направиха ми впечатление някои особености на езика, които са станали модерни напоследък. Най-любимото ми е заместването на "в" с "ф". Повдига ми се, като го видя, все едно съм изпил бутилка българска водка. Мно"о е тегаво. Следващото нещо беше използването на препинателни знаци. Няма. Най-много някоя емотиконка. Или много емотиконки, демек още по-гадно да е. Странни хора пишат там, не знам как е по нормалните форуми, само че след като прегледах няколко теми (още тогава) стигнах до извода, че раперите са много малоумно стадо.
2. (кирилицата) Пак у форумите е модерно да се пише на кирилица. Че дори и правила има. Дори и банват хора за писане на латиница. Яко е, ако по форумите (визирам гореспоменатия) влизаха интелигентни хора. Обаче, НЕ! След сравнително дълго подвизаване из въпросните места, както и след дълго модериране, реших където е възможно да пиша само и единствено на латиница. Лично приемам правилата за писане на кирилица, като чиста проба лицемерие. Преди време се бъзиках, като казвах, че на латиница пиша по-правилно и разбираемо от 70% от хората пишещи в интернет, на кирилица. Проверих дали е така. По-скоро са 90%. Най-вероятно има и форуми с интелигентни хора, но 359 (както му викаме на галено) не е такъв.
Твърде много се вкарах във филма.
Бири, секс и интернет!



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - тъпак ;р
23.04.2007 00:32
Другите могат да пишат грешно на кирилица , обаче определено и ти си тъп да пишеш на латиница , както съм ти и казвал .

Преди време се бъзиках, като казвах, че на латиница пиша по-правилно и разбираемо от 70% от хората пишещи в интернет, на кирилица. Проверих дали е така. По-скоро са 90%

Това е най-тъпото ти изказване някога правено.

Чао :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shoottokill
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6902
Постинги: 3
Коментари: 7
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031